Eenmaal daags Janneke (jannekeleber) wrote,
Eenmaal daags Janneke
jannekeleber

O. IS DE WEG KWIJT

Ik heb een jas besteld, bij online kledingwinkel O.
En kent u dat gevoel als je iets leuks online hebt besteld, dat je de hele tijd denkt: hoei hoei wat heb ik er zin in dat het komt?
Nou bestel ik ook wel eens bij online kledingbedrijf W. en dan heb je je bestelling na een dag of 2. Maar bedrijf O. liet me wachten. En na een week besloot ik eens te bellen met de klantenservice.

“Ik zie het al”, zei de mevrouw. “U bent een nieuwe klant.”
“Dus?”, vroeg ik.
“Dus u wordt getest”, zei de mevrouw.
“Op?”, vroeg ik.
“Op kredietwaardigheid. Het is een dure jas”, zei de mevrouw.
“Ah”, zei ik.
“Maar, goed nieuws”, zei de mevrouw. “U bent erdoor gekomen.”
“Joepie”, zei ik. “Dus hij komt eraan?”
“Ja”, zei de mevrouw. “Hij is onderweg.”

Ondertussen is het vrijdag, dus we zijn anderhalve week na de bestelling en nog steeds is er geen jas. Ik weer bellen.
“Het punt is”, zei de nieuwe klantenservicemevrouw. “Dat u moet worden getest.”
“Ja, maar ik was dinsdag al geslaagd voor die test”, zei ik.
“Oh ja, ik zie het”, zei de mevrouw. “Maar het duurt toch wat langer allemaal omdat u een nieuwe klant bent.”
“Wwwwwwant?”, vroeg ik.
“Nou...”, zei de mevrouw.
En toen kwam er niks meer.
“Waarom duurt bezorgen langer bij nieuwe klanten dan?”, vroeg ik nog een keer.
“Omdat...”, zei de mevrouw.
En weer kwam er niks.
De situatie werd een beetje pijnlijk.
“Omdat ze de weg naar mijn huis nog moeten vinden?”, zei ik grappig om de spanning wat weg te halen.
“Precies”, zei de mevrouw, met opluchting in haar stem.

?
?
?

Bij onlinekledingbedrijf O. kun je geloof ik maar beter geen nieuwe klant zijn.
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments